Monday, February 14, 2011

jalan-jalan dinner..






mlm ni 14/2 aku kuar dinner dgn pian..mcm2 tmpt nak g..nak g sane nak g sini..tgh dok fikir ternampak lak food court baru bukak..Name nye JUNGLE food court..'haaaa...jom kite try tmpt 2..kalau x sedap ni lh last kite g'..cm 2 lh aku ckp kat pian..pian senyum n berkata..bereh gok..kite try..kami pn melaku kn u-turn n trs ke tmpt 2..sampai je sane pening lak..mane 1 nk g ni..bnyk sgt kedai..murtabak mengkasar ade,juara kuey tiaw ade,western food pn ade..last2 kami pilih tom yam abg ki..kedai no 1....nmpk cm menarik je..menu aku mlm ni nsk grg krabu n nes o ais..pian..nsk grg USA..die suke mkn sbb die org Klate..sape tgk cite budak klantan paham lah kot..haha..die pn memilih air yg same dgn aku nes o ais..'slambe je ikot aku'..hahaha...mknan kat sini not bad..so ni bkn last lh aku dtg sini..hihi..harge pn berpatutan..tp harge air mmg x berpatutan skit lah..nes o ais RM2!!!....ais kosong 30sen..adoiiii...tp xpe lh..x minum kang tercekik lak..haha...k lh thats all..tgk pic2 kat bwh..Salam.

2 comments: