Tuesday, February 15, 2011

ape yg aku pakai ble nk bersame sidie..

2day aku nk stoly moly skit pasal ape yg aku pakai ble nk kluar dating dgn sidia..ni kire nk kongsi pengalman lh..mane tau korg leh ikot care aku ni..ble nak kuar dgn girl kite mesti prepare btol2..all girl like men yg wangi..this is the 1st thing u must do...so...bli lh perfume..cm aku...mula2 aku pakai Calvin Klien(CK) Euphoria..mmg best bau die..rau rau bau die..haha..n then aku pilih Dunhill Desire Blue..coz mygirl suke bau ni...menghairah kn n seksi bau die..mygirl ckp lah..hihi..
CK n DDB
bj ni so special 4 me..bday gift from mylovely one

koleksi pakaian aku..
 2nd thing...pakaian mesti lah kemas n bersih..kompem girl suke..sbb die tgk kite ni mmg pembersih org nye..so care aku ada lah..setiap bj yg aku pakai aku trs basuh..n 1 lg asing kn bj yg nk dipakai ble kuar dgn die n bj yg nak dipakai hari2..kat umah aku ade 1 almari n 1 tmpt sangkut baju..almari aku guna kn untk smpn bj2 ble nak kuar dating je.hihi..

koleksi lagi..











pas 2 suar...aku ni peminat setia jeans..sbb mygirl suke aku pakai jeans..hihi..kalau korg xtau lh...1 lg..suar dlm pn mesti kene bersih maaa....aku ade 7 suar dlm..1hari 1 aku pakai..haha..aku hanya pakai Renoma..yg lain x pakai..gatal...
antara jeans yg aku pakai..ade lg tp x kering..haha


 Last one adalah kasut..terpulang pd org 2 lah..cm aku..aku suke pakai kasut putih..sbb cm suciiiiii jeeeee..haha..tp problem nye ada lah cpt kotor..so kene lah rajin membasuh..kalau sape yg malas xyh pakai kasut putih k..bg aku bkn susah nk basuh kasut..rendam n sental je..lgpn aku pakai mase nak kuar dgn die je..now aku ade 2kasut je nk pakai ble dating..yg lain akn menjelma nanti..hihi..
crocs..aku ske sbb simple..
nike..from al-ikhsan ECM

last skali..ape yg aku nk bgtau...walau pn muke x hensem xpe..janji bersih,kemas n wangi nyeeee....kalau muke hensem tp pengotor watpe..hihi..k renung2kn..SALAM.

1 comment: