Tuesday, February 15, 2011

gadjet dan aku...bersama slama nya

ni lh danish haikal..hihi
salam..entry pd kali ni aku nak cite sal gadjet..dlm dunia ni bnyak sgt dh gadjet..psp,handphone,digital kmera,dslr,ps3,x-box..mcm2 lg lah..so aku nak cite sal gadjet yg aku ade..yg amat disygi..hihi..ok2..gadjet ni mmg hidup n mati aku lh..konon2nye..aku ade i-phone daniel ali name nye,mylappy danish haikal name die,nikon D80 n PSP..yg 2 ni xtau nk ltk name ape..sape yg bc blog aku ni tlg kasi name k..hihi..but now i only have my daniel ali n danish haikal..yg 2 lg 2 tgl kat kg..hihi..
this is mydaniel ali

me with mynikon D80
ni lah peneman hidup aku skrg..xde 2 bende alah ni mmg bosan....xtau nak wat ape...danish haikal dh lame aku miliki agk2 dlm 2thn..tp daniel ali br je lg aku miliki...x sampai sebulan pn...aku amt syg bende ni..tp aku lg syg kat gf aku..tgk lah wallpaper 2..mesra kn kami..die lh antara peneman yg terbaik dlm hidup aku selama nya..





                  

No comments:

Post a Comment