Friday, October 15, 2010

Sambungan cerpen..

16/10/2010..Hari ni merupa kn hari yg bermakna bg aku. setelah ape yg terjadi pd kami sblm ni.walau pn betapa sakit nye hati ni dibohongi aku tetap memaafkn dn menerima dia di dlm hati aku, dlm hati aku mmg hanya ada dia..dgn harapan agar kami bertemu jodoh..tp aku hanya berserah pd takdir Allah S.W.T..ape yg aku lafaz selama ni pd die ada lh btol2 ikhlas dn jujur untk meyakin kn ape yg aku niat kn didlm hati aku..aku syg die selama-lama nya.hari ni aku akn bawa die brjmpa dgn keluarga aku dgn harapan agar hbngan kami direstui.aku sudah brjmpa dgn keluarga die.mereka semua sungguh baik..menerima aku seadaanya..dulu dia pernah brkata pd ku..mgkn aku akn jd menantu yg paling disygi..Alhamdulillah..harap2 hbngan kami ni mendpt restu dr kedua2 keluarga dn mndpt restu dr Allah S.W.T..aku akn mnjg hbngan ni sebaik nye..walaupn die pernah bohong aku tp aku yakin die dh btol2 kesal dn menyintai aku sepenuh nya..Insyallah.slame ni aku xpenah lupe kn die kmane saje aku pergi..aku asyik ingt die je..maklum lh hati dh btol2 syg pd die..akn ku beri kn segala kasih syg pd die..hanya itu yg aku mampu..aku x punyai ape2 kemewahan tp aku mempunyai hati yg btol2 jujur n ikhlas..aku menyayangi die sampai aku menutup mata..kalau Allah dh tetap kn jodoh aku dgn dia Alhamdulillah..kalau sblk nya aku berserah.tp aku yakin dgn hbngan kami ni.prinsip hidup aku dlm sesuatu hbngan adalh saling ingt ape yg kt dh ada dn jgn skali2 fikir nk mendua kn org yg kita cintai..kalau jd semua ni alhamdulillah sesuatu hbngan akn kekal bahagia..
Tak pernah aku jauh darimu, meninggalkan cinta kita, Tak pernah aku meluka hatimu, Perasaan dan jiwamu, segalanya telah ku serah, hanya engkau terindah, hanya kerna kau yang cukup indah untuk dimiliki dan untuk dicintai, ku tahu kau mahu ada di hati untuk didampingi untuk disayangi, tiada yang lain selain dirimu,k ekal tinggi di hatiku, tiada pengganti yang mampu ku cari yang secantik diri kamu, cinta ini untuk dirimu, rasa ini untukmu.
sekian.salam,

No comments:

Post a Comment