Saturday, October 16, 2010

happy sgt!!



Alhamdulillah..kami dh semakin rapat..syg menyayangi 1 same lain..xde ape yg akn memisah kn kami ber2..kecuali ajal dn maut..aku dh berhajat nak mengambil die sbg isteri aku yg sah.kami semakin happy sbb smlm aku g umh ma n abh sbb ade knduri cukur baby mia..ank kak ros yg tembam..geram nak gigit..hihi..aku kat situ dh cm tuan rumah..angkat hidang..tp aku happy sbb dpt menyesuaikn diri dlm kuarga ida..arini lak aku bwk ida jmpe kuarga aku..mak cm happy je..siap tanye ble nak kawen..aku bgtau thn dpn lah mak..mak trkejut..ape!!thn dpn....aku dgn ida cm cuak gak lh...ingt mak trkejut sbb cpt sgt..rupe nye mak ckp asal lmbt sgt..ujong thn ni lh mak ckp..aku dgn ida senyum je..tp arini bnyk bende2 yg klakar jd sepnjg kat umah mak..kalau ingt smule aku dgn ida gelak je..hihi..k lh..stakat ni je..salam.

No comments:

Post a Comment