Thursday, October 14, 2010

dihati ini hanya dirimu yang aku sayang, yang aku rindu setiap saat, setiap waktu kuingin engkau slalu ada disisiku, izinkan aku kucup keningmu, izinkan aku peluk dirimu, izinkan aku hadir didalam mimpimu betapa aku cinta padamu, betapa aku ingin dirimu yang akan menjadi sebahagian dari hidupku, syg, dihati ini hanya dirimu yang aku sayang, yang aku rindu, setiap saat, setiap waktu, kuingin engkau slalu ada disisiku..tanpamu tiada bererti, tak mampu lagi berdiri, aku perlu kan cahaya kasihmu, untk aku menerus kn hidup..cintaku sedalam samudera, setinggi langit di angkasa, cintaku sebesar dunia, seluas alam semesta..kau adalah pengisi dalam rumah hidupku, di saatku inginkan rasa indah, sejuta bunga pun bersemi melukiskan isi hatiku, aku hidupkan sebuah terang dalam hatimu..agar terdapat bibit2 cinta antara kt berdua..percaya lh syg aku x kn mendua kn mu walau ape skali pn dn aku berhahrap kau seperti aku jua..mencintai sepenuh hati..harapan ku agar kita berdua bersanding di pelaminan, ikat janji hari ini di pernikahan, saling setia selamanya, ku jadi raja sehari, kau jadi ratu semalam, kita berdua bahagia, seribu, mata melihat kita berdua, jadi saksi hari ini di pernikahan, saling setia selamanya, ku jadi raja sehari, kau jadi ratu semalam, kita berdua bahagia hingga ke akhir hayat..insyallah.
I LOVE U ROHAIDA BT BAHARIN~~

2 comments:

  1. 2 lh luahan ikhlas dr hati i syg..i terlalu syg kat u..i ssh nk syg kat seseorg..tp kalau i dh syg i akn syg btol2..xkn main2..

    ReplyDelete