Tuesday, August 10, 2010

salam ramadhan

Salam..arini ari terakhir kt di bulan sya'ban..esok dh masuk bulan ramadhan..dh start kt berpuase.aku bersyukur sbb dpnjg kn umor lg untk menyambut ramadhan thn ni.kpd insan yg paling aku syg rohaida bt baharin,selamt menyambut ramadhan.sy still syg awk.tp sy xnak tnjk kn.mimi 2 sbenar nye x wujud pn.sy saje je nak sedap kn hati.sy still ambik brt kat awk,ari2 sy akn tgk blog awk,pic2 awk dlm fb.anyway thanks 2 pic smlm.cntk.kalau lh jd btol2 sy lh insan yg paling gembira menyambut ramadhan n syawal thn ni.ok lh..arini aku bwk student2 aku g jog kat tmn bndr..mmg enjoy gle..keje aku dera fitness dorg..ade yg sampai nak muntah..hihihi..kul 10.30 kls abis,aku lpk2 mnm dgn dorg kat area2 pdg polo..kul 11.30 trs blk umah mls r nak msk opis dh..kul 2 br aku msk opis sbb nak tgk proposal projek yg student2 aku wat..dh settle pasal 2 aku trs blk..singgah jap kat suria perdana pekene nsk lemak ayam,ingt nak mkn nasik dagang tp xde lg..pas 2 trs r blk umh..ptg ni mmg bosan gle..sampai aku trtdo..tp jap je r..dlm 15minit..mlm trs g tarawih,hajat aku thn ni x nak tinggal tarawih,tp tgk keadaan lh.kalau leh aku xnak tinggal.sbb bulan ramadhan ni sgt2 mulia n bernilai untk kite umat islam..dlm bulan ni kt kene bnyk kn amal ibadat moga dosa2 yg lps di ampun kn Allah S.W.T.insyallah.

No comments:

Post a Comment