Thursday, August 5, 2010

jumaat yg mulia..

salam semue aku kembali menulis..aku dh ok skrg..aku enjoy dgn member2 n student2 aku..semlm ktorg wat visit ke bukit gambang resort..mmg happening gle..kul 10.30 grk dr shahputra..sampai sane trs je mandi..start aku follow member2 aku lecturer..last2 student ajk race dgn dorg..aku mmg xleh kene cabar..haha..sampai ke tghari main..enjoy gle..pas 2 break lunch..ptg lak sesi membuli student2 baru..trok gak dorg kene..sian gak tgk..pas 2 giliran semue student lak kene buli oleh kami para lecturer..kene makan sosej di isi dgn garam kasar..perghhh..mmg masin..2org muntah..klakar gle..hihihi..pas 2 sesi ucapan ke semue lecturer..aku last skali yg bg ucapan..pas 2 brucap dorg angkat aku ramai2 campak dlm air..aduhh..trkene aku..tp xpe..smlm hari paling enjoy..aku syg semue student2 aku..korg lh yg membuat kn aku happy..thanks 2 all student SR113..sekian..salam.

No comments:

Post a Comment