Saturday, August 7, 2010

family day KEKAS..

salam..arini 7/8/2010 kami warga shahputra mengada kn hari keluarga..tajuk nye "Euphoria family day KEKAS 2010" kat suria cherating beach resort..KEKAS means Kelab Kakitangan Shahputra..kul 7.30 aku dh grk g umh saing(bhase ore klate)hahaha..sbb aku naik dgn die..stgh jam gak r dr im nak ke cherating..sampai sane dorg tgh hias2 rumah..cm sukan skolah rendah dulu..ade rumah oren,hijau,biru,merah n kuning..aku wakil umh orenje..hahha..1st skali ada lh baca an ikrar..pas 2 aku n kwn2 wat aerobic untk warm up..enjoy seyyy!!abis pd 2 trs start 1st game,beach volleyball..team aku lawan team biru..team aku mng..hahhha..pas pd 2 kuning lwn merah..hijau dpt by..mmg best dorg..1st round dh by..pas 2 team aku lwn team kuning..mng lagi ktorg..aku dpt player terbaik..hahaha..best2..dlm pd 2 pertandingan sand castle jln gak..tp kat tepi pantai..team aku wat castle sotong..mmg gempak siolll!!semue nak bgmbr kat castle ktorg..bangga gak r..pas 2 last game,telematch..lari dlm guni,sandwich ball,terompah gergasi n lari ikat kaki..telematch ni group aku bnyk dpt no 2 je..tp sandwich ball team aku x wat abis pn..hahaha..sbb ade akk sorg 2 x pandai lgsg..tp xpe ktorg ttp enjoy same2..then,break lunch..kul 3 sesi penyampaian hadiah..bnyk gle hadiah..set kayu jati.dvd player,sony lcd,percutian kat hyatt..2 semue dato' yg sponsor..thanks 2 dato' n datin..tp aku 1 adiah pn x dpt..hahaha..ingt bertuah lh dpt tv..tgu punye tgu org lain yg dpt..aduhhh..rugi2..tp hari ni hari yg paling enjoy..dpt aku lupe kn segala masalah yg ade skrg..mgkn lps ni aku akn lupe kn masalah2 yg ade skrg..aku nak hepi..aku nak pk psal diri aku sendiri..mase yg ade aku nak puas kn n enjoy dgn kwn2 ku yg best blake..thanks 2 all my fren at shahputra..thats all..sekian..salam.

No comments:

Post a Comment