Saturday, August 7, 2010

aku insan yg x sempurna..

salam..skrg jam menunjuk kn pukul 1.35pg..aku terjg dr tido..mate dh x ngantok..so xde pape nak wat,aku menulis je lh dlm blog ni..aku terfikir aku ni insan biase yg x punye ape2..serba kekurangan..aku x hensem,x berharta..aku sedar semue 2..aku cume menjln kn tugas aku dmuka bumi Allah S.W.T ini..sebagai hamba aku harus lh patuh kpd Nya..aku ada hati dn perasaan,kdg2 org ingt aku ni terlalu tergesa,ade gak sesetgh member ckp aku ni x matang..nak wat cmne dh mmg perangai aku cmni..kalau dilihat ramai lg yg umo lbh dr aku perangai lg trok..so xkn lh aku nak berpura2 jd matang..aku bkn jns cm 2..suke berpura2..kalau dlm percintaan pn same gak,aku ni terlalu over..sdg kn aku just nak tnjk yg aku syg pasangan aku 2,sblm berpasangan kt kene ambik hati die,kt kene jg die..tp ape yg aku dpt...2 aku je yg tau..sbb terlalu over..so aku ambik kptsan nak diam kn diri je..pas pd ni kalau aku dh jmpe calon yg sesuai aku akn wat cm biase je..xyh push2 sgt die..biar die yg menyayangi aku..skrg aku nak org yg btol2 mencintai aku..trime aku seada nye..aku xnak aku yg lbh2 syg kat seseorg..aku insan biase yg bnyk melaku kn kesilapan..aku mntk maaf bnyk2..ya Allah aku mohon ke ampunan dr Mu..demi Allah aku x bermaksud nk wat cm 2..niat aku lain tp lain lak jd nye..skrg aku redha dgn ketentuan Allah..jika umor aku pnjg dn ditemu kn jodoh insyallah aku akn menjg die sampai akhir hayat..kt x leh judge org dgn perangai die semate2,kene tgk gak dr sudut lain..x semesti nye perangai cm aku ni x leh nak jg ank org..kalau cm 2 lh fikiran org2 skrg,org 2 salah!!aku x perlu kn seseorg yg cntk,aku jugak x perlu kn seorg yg kaya..aku hanya nak org yg btol2 syg kat aku..dijamin hubungan akn kekal sampai ble2..Insayallah.skrg aku berusaha untk mencari calon yg sesuai..jika jmpe,aku akn terima kebaikan n kburukan die seada nye..aku x berhak nak hukum die..Allah je yg berhak..aku hanye mampu membimbing die je..2 tugas kt di muka bumi Allah S.W.T ni..sekian dulu..mate dh ngantok smule..prot pn dh lapar..teringt lak beger GCB from mcd..hihihi..tp nak kuar mls..so tdo lh..nite.Assalamualaikum W.B.T.

No comments:

Post a Comment