Monday, September 6, 2010

syawal bakal menjelma..slmt hari raya.




Salam..lg 3hari kt akn meninggal kan ramadhan yg mulia dn menjelma lh syawal..ramadhan thn ini amat bermakna bg aku..selain aku dpt menunai kn ibadah puase n solat tarawih..doa aku juga tlh termakbul..Rohaida bt Baharin tlh menerima cinta aku..Alhamdulillah.aku sgt gembira..suke nye bile die gembira..haha..cm lagu iklan..aku harap kegembiraan ni akn kekal sampai kami dijabkabul kn..Insyallah.aku sbena nye dh x sbr nk blk kg..miss my fmly..especially my mom..thn ni semue bkmpl kat umh mak..best nye..kalau mymucuq ade skali lg lh brmakna..hihi..rabu ni aku blk..blk kg..ho,ho,blk kg..hati girang...rase nak g braye umh mymucuq nk jmpe ,ma n abh die..tp segan lh pulak..tp aku kene menunjuk kn ke gentle an aku..haha..pg2 raye nanti aku nk salam mak mntk maaf,pelok cium n mntk restu skali lg untk hbngan kami ni..kene pelok cium..nak amik berkat..sejuk skit hati mak saye..hihi..pas 2 ayat akk n abg suh sponsor majlis kawen nanti..agak2 nye dpt x ea..maybe dpt kot..coz im the youngest 1..k lh..nk chat dgn mymucuq lak..salam aidilfitri dr sy Mohd Norizham Sulaiman sekuarga.

1 comment: