Saturday, September 25, 2010

salam


dh lame aku x update blog..raye x abis lg..hahaha..aku just nk cite sal hbngan aku dgn mygirl..now kami dh smakin rapat..aku x penah rase hepi cmni.maybe sbb die lh org yg aku cari slame ni..aku sgt syg die.die lh buah hati,pengarang jantung aku..xtau aku nk ckp ape lg yg pasti aku sgt syg die dn aku nk amik die sbg isteri aku..jg aku,mkn pakai aku n hidup bsame sampai akhir hayat.aku sentiase bdoa agr kami dtemukn jodoh n kekal ke akhir hayat.aku jg sentiase bdoa agr kami leh saling bantu membantu untk ke jln Allah..maybe kami dh bnyk wat dosa diats muka bumi ni..sama ada dosa bsr @ kecil..kami hanya manusia biase..x lari dr mlakukn kesilapan..tp sbg umt Muhammad S.A.W kami masih sempat untk brtaubat..sbb Allah akn trime taubat umat2 Nye selagi die masih hidup dats muka bumi Allah ni..wah!!dh cm ustaz aku ni...haha..aku ingin nyata kn disini aku amt syg Rohaida bt Baharin..aku x kn tggl kn die.xde pompuan lain dlm hati aku..aku xkn main2 kn die..die sgt istimewa dlm hidup aku.sekian.

2 comments:

  1. alhmdulillah...semoga doa awk dimakbulkan Allah s.w.t..amin.. (^_^)
    congratulation!!

    ReplyDelete
  2. thanks flower..i love her so much..xde girl lain leh ganti die..doa kn kami brtemu jodoh k..

    ReplyDelete